zaterdag 17 augustus 2013

Uittredingen - Astrale reizen en Paranormale ervaringen van Maus Sturmer: Hemelse wezens in je slaapkamer.


Hemelse wezens in je slaapkamer.

Het is natuurlijk geweldig als hemelse wezens, entiteiten of overledenen jouw slaapkamer bezoeken, terwijl je slaapt. Althans mij lijkt het geweldig om mee te maken, vooral als ik ze ook nog zou mogen zien. Zij brengen ons boodschappen in de vorm van b.v. dromen of nemen ons mee op reis. Dat zij een hekel aan rommel en rondslingerende kleren hebben was mij onbekend. En natuurlijk, een rommelmens zoals ik, heeft verspreidt over de lege bedhelft de kleren van de dag liggen plus een trainingspak voor als ik onverwachts op moet staan, die ook netjes opgevouwen konden liggen op een stoel. Lees verder op: http://uittredingen-astraalreizen-maus.blogspot.nl/. Een verhaal met een boodschap, die ik goed heb begrepen. U ook? Veel leesplezier. Maus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten